متن استاتیک شماره 22 موجود نیست
فرایند آموزش
در حالت کلی فرایند آموزش به شرح ذیل می باشد.
الف: خط مشی گذاری آموزشی
ب: طراحی و برنامهریزی آموزشی
مرحله طراحی وبرنامه ریزی آموزشی منابع انسانی شامل دو فعالیت اصلی زیراست:
1- نیازسنجی و طراحی آموزشها
براساس اهداف و راهبردهای آموزش کمیته راهبری، نیازهای آموزشی سازمانی، شغلی و فردی کارمندان شناسایی و برای مرتفع نمودن آنها دورهها و پودمانهای آموزشی مناسب با استفاده از الگوهای نوین طراحی می گردد.
2- تدوین برنامه های آموزش
دومین مرحله برنامه ریزی آموزشی، طراحی وتدوین برنامه های آموزشی است. برنامه آموزش در سه بازه زمانی راهبردی، میان مدت و کوتاه مدت طراحی می گردد. برنامههای آموزش دانشگاه پس از تصویب کمیته آموزش و توانمندسازی دانشگاه جهت اجرا به واحد آموزش ابلاغ میشود.
ج: اجرای آموزش ها
د. نظارت و ارزشیابی آموزشی